Ambicij - O Nas

ambicij - kontakti

Ambicij - Kje Smo

facebook mali

Če se pri svojem delu srečujete z računovodskimi  podatki in morate dobro poznati Excel vas vabimo na delavnico, kjer boste osvežili in pridobili nova znanja za hitro preračunavanje s pomočjo finančnih funkcij in pripravo učinkovitih statistik.  Poudarek bo na uvozu in delitvi, povezovanju in konsolidaciji računovodstkih podatkov ter pripravi poročil.  Na praktičnih primerih iz področja računovodstva bomo prikazali funkcionalnosti in bližnjice za hitrejše in uspešnejše delo z Excelom. Vsako funkcionalnost bomo razložili na konkretnem primeru iz poslovne prakse, tako da boste prejeli res uporabne informacije, ki vam bodo pomagale da boste pri svojem delu učinkovitejši.

Izobraževanje je namenjeno vsem računovodjem, knjigovodjem in finančnikom, ki uporabljate Excel pri vsakdanjem delu. Če še nimate predznanja vas vabimo, da se najprej udeležite izobraževanja Excel za računovodje in knjigovodje 1.

BONUS:  Vsak udeleženec, ki se udeleži kateregakoli izobraževanja Excel prejme 1 x knjigo Ob praktičnih primerih skozi MS Office 2013. 

 

Opomba: Vabljeni tudi na EXCEL za računovodje in knjgovodje 1, če potrebujete tudi osnove oz. osvežitev osnovnih znanj - več informacij dobite tukaj. V primeru udeležbe na prvem in drugem delu vam pri kotizaciji za drugi dan priznamo 30% popust. 

 

 

 

PROGRAM: UVOZ IN DELITEV, POVEZOVANJE IN KONSOLIDACIJA RAČUNOVODSKIH PODATKOV, PRIPRAVA POROČIL
 

Tehnike organizacije, prikaza in obdelave računovodskih podatkov se bomo učili na naslednjih primerih:

 

•             uvoz podatkov o realizaciji po kontnih številkah iz txt formata v Excel

•             izračun koeficienta obračanja zalog

•             zaokroževanje cen v cenikih

•             združevanje podatkov iz različnih listov s 3D sklici, konsolidacija podatkov iz različnih listov,

•             prenos planskih podatkov k podatkom o realizaciji

•             posodobitev cenika z novimi cenami

•             izdelava poročil o prodaji/nabavi/zalogah po kontih, strankah, mesecih, regijah…

 

Tehnike, uporabljene v Excelu:

 

•             bliskovito izpolnjevanje podatkov (Flash Fill)

•             besedilo v stolpce (Text to Columns)

•             uvoz podatkov

•             delitev podatkov v stolpce

•             uporaba funkcij VALUE, TEXT, LEFT, MID, RIGHT

•             uporaba funkcij ROUND, IFERROR, IF, AND

•             uporaba 3D sklicev v formulah

•             uporaba orodja Konsolidiraj (Consolidate)

•             uporaba funkcij VLOOKUP ter INDEX/MATCH

•             vrtilne tabele (PIVOT TABLES): izdelava vrtilnih tabel, razvrščanje in filtriranje v vrtilnih tabelah, izdelava in oblikovanje novih polj v vrtilni tabeli: izračunana polja (indeksi, koeficienti), grupiranje datumskih polj (dan, mesec, leto), izračun razlik iz datumskih polj (% spremembe realizacije po mesecih, letih..), osveževanje in spreminjanje vira podatkov.

 

KDAJ: torek 18. 9. 2018 (od 9. do 14. ure)

KJE: Izobraževalno središče AMBICIJ akademija, Stegne 21.c, II. nadstropje - desno, Ljubljana-Šiška (bližina Mercator centra Šiška). Na voljo dovolj brezplačnih in plačljivih parkirnih mest. Dostop je možen tudi z mestnim avtobusom. Vse informacije dobite ob potrditvi prijave.

 

KOTIZACIJA: 159 EUR + DDV (če se udeležite tudi Excel 1 dne 19.6 vam priznamo 30% nižjo kotizacijo za ta termin)

 

POSEBNA UGODNOST ZA VSE UDELEŽENCE NAŠIH ŠOL/TEČAJEV: Na vsa enodnevna izobraževanja vam priznamo 30% popust, na daljša (trajanje več dni) pa 20% popust. Ob prijavi omenite, da ste udeleženec/ka Šole.

*popusti se ne seštevajo.

Obvezne so prijave, ki jih sprejemamo do zapolnitve prostih mest! Zaradi zagotavljanja kakovosti izvajamo izobraževanja v primerno velikih skupinah, s čimer omogočamo aktivno sodelovanje ter visok nivo pridobljenega znanja in novih informacij.

 

ENOSTAVNI NAČINI PRIJAVE:

  1. E-PRIJAVA: tukaj
  2. Pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. 
  3. Pokličite 041 887 186 ali
  4. Izpolnite in pošljite svojo ali našo prijavnico/naročilnico (naša vam je na voljo tukaj- za proračunske uporabnike

 

UGODNOSTI - udeleženci boste:

  • lahko pred izobraževalnim dogodkom poslali vprašanja, ki jih bomo upoštevali pri oblikovanju programa po "vaši meri",
  • pridobili 10 % popust za udeležbo pri naslednjem izobraževalnem dogodku,
  • prejeli brezplačno gradivo,
  • prejeli potrdilo o udeležbi,
  • deležni prijetnega in koristnega usposabljanja,
  • med odmori deležni brezplačne pogostitve,
  • druge ugodnosti in popuste si oglejte tukaj.

*popusti se ne seštevajo.

 

KRATKO O PREDAVATELJU:

V vaši družbi bo Mag. Peter Vrečar, ki ima dvajsetletne predavateljske izkušnje in izkušnje iz poslovne prakse. Je soavtor knjige Ob praktičnih primerih skozi MS Excel založbe Pasadena ter knjige Ob praktičnih primerih skozi Office 365. Opravljeno ima tudi pedagoško-andragoško izobraževanje. Odlično prenaša svoje bogato znanje in izkušnje na udeležence izobraževanj. 

 


VTISI STRANK IN UTRIP SREČANJ SO VAM NA VOLJO - tukaj.

SPLOŠNI POGOJI UDELEŽBE NA IZOBRAŽEVANJU - tukaj.

Prijava na e-novice

captcha 

Koledar izobraževanj

Avgust 2018
P T S Č P S N
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2