Novo! Video spletni seminar + 1 h v živo: Amortizacija v praksi in vpliv na davčno osnovo
Video seminar v trajanju cca. 2 h + 1 h v živo preko spleta, ko bomo odgovarjali tudi na vaša vprašanja
Med seminarjem bomo pogledali kaj je amortizacija, katere metode amortiziranja poznamo, kako določimo osnovo za amortizacijo in amortizacijske stopnje. Pravila amortiziranja opredmetenih osnovnih sredstev, neopredmetenih sredstev ter drobnega inventarja.
Na praktičnem primeru bomo pokazali vpliv stroškov amortizacije na izračun davka od dohodkov pravnih oseb.
Na praktičnih primerih in ponazoritvah knjiženj bomo pogledali kako na izračun amortizacije vplivajo naknadna vlaganja v sredstva, nakup sredstva z državno podporo, sprememba pričakovane dobe koristnosti in preračun amortizacijske stopnje, sprememba metode amortizacije ter kako se amortizirajo deli sredstev.
Poleg teoretične predstavitve bo na predavanju predstavljeno tudi knjiženje teh dogodkov. Na koncu seminarja bomo odgovorili na vaša morebitna vprašanja.
Novo! Video spletni seminar + 1 h v živo: INVENTURA – letni popis sredstev in obveznosti do virov sredstev
Video seminar v trajanju cca. 2 h + 1 h v živo preko spleta, ko bomo odgovarjali tudi na vaša vprašanja
Zakon o gospodarskih družbah določa, da se stanje sredstev in obveznosti do virov sredstev po poslovnih knjigah najmanj enkrat letno uskladi z dejanskim stanjem, ki je ugotovljeno pri popisu, če ni za posamezno vrsto sredstev določen daljši rok. Prav tako Slovenski računovodski standardi določajo, da mora organizacija stanje sredstev, terjatev in obveznosti po knjigah najmanj enkrat na leto uskladiti z dejanskim stanjem, ki se ugotovi s popisom (inventuro) in da popiše sredstva, terjatve in obveznosti na koncu poslovnega leta s stanjem (praviloma) 31. decembra (redni popis).
Izvedbe popisa zakonodaja ne določa, zato morajo organizacije le to določiti same. V ta namen udeleženci prejmejo osnutek pravilnika in obrazce o popisu.
Poleg teoretične predstavitve bo na predavanju predstavljeno tudi knjiženje teh dogodkov.
Na koncu seminarja bomo odgovorili na vaša morebitna vprašanja.
Video spletni seminar + 1 h v živo: Neopredmetena in osnovna sredstva ter investicijske olajšave v praksi
Video seminar v trajanju cca. 2 h + 1 h v živo preko spleta, ko bomo odgovarjali tudi na vaša vprašanja
Med seminarjem si bomo pogledali, kaj so neopredmetena in opredmetena osnovna sredstva. Kako se pripoznavajo, kako se razvrščajo in odpravo pripoznanj. Govorili bomo tudi o tem, kako se obravnavajo kasnejša vlaganja v sredstva, ter kako se obravnavajo najemi in sredstva z nabavno vrednostjo do 500 €. Poleg tega bomo pogledali pravila koriščenja investicijskih olajšav pri obračunu davka od dohodkov pravnih oseb, kar bo še posebno aktualno ob zaključevanju leta.
Poleg teoretične predstavitve bo na predavanju predstavljeno tudi knjiženje teh dogodkov. Na koncu seminarja bomo odgovorili na vaša vprašanja.
Vsebina bo podana na razumljiv in praktičen način.
Video spletni seminar 4 h + 1 h v živo: POGLOBLJEN OBRAČUN PLAČ 2021 – teorija s praktičnimi primeri, izračuni, covid...
Video seminar v trajanju cca. 4 h + 1 h v živo preko spleta, ko bomo odgovarjali tudi na vaša vprašanja
Vabimo vas na POGLOBLJENO, praktično in aktualno usposabljanje s področja obračunavanja plač in vseh drugih prejemkov iz delovnega razmerja, kjer bomo teorijo podprli s konkretnimi primeri iz prakse, konkretnimi obračuni izplačil in dilemami, ki se v praksi pogosto pojavljajo. Nekaj časa bomo namenili tudi knjiženju, zaradi COVID ukrepov v povezavi s plačami.
Poudarek bo na bolj zahtevnih primerih obračunavanja plač in drugih prejemkov v gospodarskih družbah in pri s.p.-jih, zato je potrebno neko osnovno predznanje s tega področja.
2 dnevna Šola/tečaj: Izdelava letnih bilanc in davčnega obračuna (Termin: 9. in 16. 3. 2021) - za začetnike in osebe z osnovnim predznanjem (VIDEO SPLETNO IZOBRAŽEVANJE)
Video spletno izobraževanje v skupnem trajanju cca. 8 h + 2 h v živo preko spleta, ko bomo odgovarjali tudi
na vaša vprašanja.
Vabljeni na izobraževanje, kjer boste spoznali temeljna pravila sestavljanja letnih poročil/bilanc in davčnega obračuna. Dobili boste vse napotke, znanje in navodila za pravilno izdelavo bilanc/zaključnih računov.
Delali bomo na konkretnih bruto bilancah tako da bo izobraževanje res zelo praktično in intenzivno. Naučili se boste brati bruto bilanco in iz nje ročno izdelali Izkaz poslovnega izida, Bilanco stanja ter izračunali dobiček ali izgubo iz poslovanja. Zadnji dan je namenjen tudi pripravi davčnega obračuna. Izobraževanje zajema vse, kar potrebujete za zaključek poslovnega leta.
Izobraževanje je torej namenjeno vsem, ki iščete praktično izobraževanje s tega področja in se želite naučiti kako pravilno pripraviti zaključne račune/bilance (izkaz uspeha in bilanco stanja) ter davčni obračun. Primerno je za začetnike in tiste, ki želite osvežiti in utrditi svoje znanje.
Novo! Video spletni seminar + 1 h v živo: Časovne razmejitve, knjiženje in vpliv na bilance
Video seminar v trajanju cca. 2 h + 1 h v živo preko spleta, ko bomo odgovarjali tudi na vaša vprašanja
Za pravilno izkazovanje poslovnega izida obračunskega obdobja je treba stroške, odhodke in prihodke, ki se ne nanašajo nanj, ustrezno razmejiti v času. Tiste, ki so že nastali, a na poslovni izid še ne vplivajo, je treba odložiti v naslednja obdobja. Tiste, ki še niso nastali, a na poslovni izid že vplivajo, pa je treba vračunati vnaprej. Zneski časovnih razmejitev morajo biti utemeljeni in pravilni. Imajo pa tudi velik vpliv na bilance.
Na seminarju bomo pogledali, kako se pripoznavajo in razvrščajo časovne razmejitve.
Posebej bomo pogledali aktivne in pasivne časovne razmejitve, ter v katerih primerih se jih v praksi uporablja.
Poleg teoretične predstavitve bo na predavanju predstavljeno tudi knjiženje teh dogodkov.
SEMINAR: Temelji računovodstva z osnovami knjiženja
Seminar je zelo praktično naravnan, podprt s primernim gradivom in primeri iz prakse. Razdeljen je na tri sklope. V okviru prvega sklopa se boste seznanili s temelji računovodstva, načini vodenja poslovnih knjig, verodostojnimi listinami, obdavčitvijo zasebnikov in podjetij, ipd.. Drugi sklop je namenjen seznanitvi s pravili obračunavanja potnih stroškov in bonitetam. V okviru zadnjega sklopa pa se boste seznanili s pravili dvostavnega knjiženja, kontnim planom ipd.
Posebnega predznanja in izobrazbe ne potrebujete, saj bo vsebina podana na razumljiv in enostaven način. Za poglabljanje znanja priporočamo specializirane seminarje s posameznih področij ali pa udeležbo na večdnevnih izobraževanjih - Šolah/tečajih.
Šola/tečaj RAČUNOVODSTVA s knjiženjem na računalniku (Začetek: marec 2021) - za začetnike in osebe z osnovnim predznanjem; NPK računovodja, knjigovodja ****skupina se že polni!

VABIMO VAS V
ŠOLO (TEČAJ) RAČUNOVODSTVA S KNJIŽENJEM NA RAČUNALNIKU
- za začetnike in osebe z osnovnim predznanjem
- 11 intenzivnih izobraževanj (cca. 66 ur) + dodatno samostojno delo (cca. 64 ur) = skupaj cca. 130 ur
- poudarek na praktičnih informacijah, praktičnemu delu in knjiženju
- udeleženci dosegajo res dobre rezultate glede pridobljenega znanja
- tekom izobraževanja imate svojega mentorja
- knjiženje na računalniku v ustreznem računovodskem programu
- primerno za začetnike in osebe z osnovnim znanjem
- posebne izobrazbe in izkušenj ne potrebujete
- primerno za vse, ki si želite veliko znanja in uporabnih informacij iz prakse
- primerno za vse, ki želite spoznati celotno računovodstvo in tudi knjiženje v praksi; v računovodskem programu
- poudarek na knjiženju pri podjetjih in samostojnih podjetnikih
- kasneje vam nudimo tudi individualne inštrukcije/svetovanja - več
*OPOMBA: V kolikor iščete praktično izobraževanje, kjer se boste naučili knjiženja v računovodskem programu, teorijo in zakonodajo pa naučili na primerih iz prakse, potem je naš tečaj prava izbira. Zelo je primeren tudi za tiste, ki se pripravljate na NPK (izpit za pridobitev poklicne kvalifikacije NPK računovodja ali knjigovodja). Nacionalna poklicna kvalifikacija (NPK) je uradno potrdilo, s katerim lahko dokazujete vašo usposobljenost za opravljanje določenega poklica.
Pristop k izpitu ni obvezen! Možnost plačila v 12 obrokih; pri enkratnem plačilu priznamo popust! Z vami bodo izkušene predavateljice/računovodkinje z bogatimi izkušnjami! Naučili se boste knjiženja/računovodstva tudi v programu! Predznanje ni potrebno! Omejeno število prostih mest, zato si čim prej zagotovite prosto mesto - oddajte prijavo (spodaj)!
DELAVNICA: Osnove dvostavnega knjiženja
Vabimo vas na delavnico »OSNOVE DVOSTAVNEGA KNJIŽENJA«, ki je namenjena vsem, ki želite osvojiti praktično in teoretično osnovno znanje s področja knjiženja najpogostejših poslovnih dogodkov v podjetju in pri zasebnikih.