06
dec
2021

2 dnevna Šola/tečaj: Izdelava letnih bilanc in davčnega obračuna 2021 (Termin: video + zoom srečanje 6. in 13.12) - za začetnike in osebe z osnovnim predznanjem - tudi popoldanski termin

06.12.2021
Kotizacija: 370 EUR + DDV (popuste in možnost plačila v obrokih si oglejte v opisu dogodka)

Video spletno izobraževanje v  skupnem trajanju cca. 8 h + 2 h v živo preko spleta, ko bomo odgovarjali tudi 

na vaša vprašanja.

Vabljeni na izobraževanje, kjer boste spoznali temeljna pravila sestavljanja letnih poročil/bilanc in davčnega obračuna. Dobili boste vse napotke, znanje in navodila za pravilno izdelavo bilanc/zaključnih računov.

Delali bomo na konkretnih bruto bilancah tako da bo izobraževanje res zelo praktično in intenzivno. Naučili se boste brati bruto bilanco in iz nje ročno izdelali Izkaz poslovnega izida, Bilanco stanja ter izračunali dobiček ali izgubo iz poslovanja. Zadnji dan je namenjen tudi pripravi davčnega obračuna. Izobraževanje zajema vse, kar potrebujete za zaključek poslovnega leta. 

Izobraževanje je torej namenjeno vsem, ki iščete praktično izobraževanje s tega področja in se želite naučiti kako pravilno pripraviti zaključne račune/bilance (izkaz uspeha in bilanco stanja) ter davčni obračun. Primerno je za začetnike in tiste, ki želite osvežiti in utrditi svoje znanje. 

06
dec
2021

Video spletni seminar: Prvič delam bilanco/letno poročilo za majhno podjetje in s.p. (Termin: video + zoom srečanje 6.12. 2021) - tudi popoldanski termin

06.12.2021
Kotizacija: 189 EUR + DDV (popuste in možnost plačila v obrokih si oglejte v opisu dogodka)

Video seminar v trajanju cca. 4 h + 1 h v živo preko spleta, 

ko bomo odgovarjali tudi na vaša vprašanja.

Vabljeni na izobraževanje, kjer boste spoznali temeljna pravila sestavljanja letnih poročil/bilanc. Dobili boste napotke, znanje in navodila za pravilno izdelavo bilanc/zaključnih računov za leto 2021.

Delali bomo na konkretnih bruto bilancah tako da bo izobraževanje res zelo praktično in intenzivno. Naučili se boste brati bruto bilanco in iz nje ročno izdelali Izkaz poslovnega izida, Bilanco stanja ter izračunali dobiček ali izgubo iz poslovanja. 

Izobraževanje je torej namenjeno vsem, ki iščete praktično izobraževanje s tega področja in se želite naučiti kako pravilno pripraviti zaključne račune/bilance (izkaz uspeha in bilanco stanja).

Primerno je za začetnike in tiste, ki želite osvežiti in utrditi svoje znanje. 

07
dec
2021

Video spletni seminar: INVENTURA s primeri knjiženj za 2021 ter vpliv na bilanco (Termin: video + zoom srečanje 7.12)

07.12.2021
Kotizacija: 159 EUR + DDV (popuste in možnost plačila v obrokih si oglejte v opisu dogodka)

Video seminar v trajanju cca. 2 h + 1 h v živo preko spleta, ko bomo odgovarjali tudi na vaša vprašanja

 

Zakon o gospodarskih družbah določa, da se stanje sredstev in obveznosti do virov sredstev po poslovnih knjigah najmanj enkrat letno uskladi z dejanskim stanjem, ki je ugotovljeno pri popisu, če ni za posamezno vrsto sredstev določen daljši rok. Prav tako Slovenski računovodski standardi določajo, da mora organizacija stanje sredstev, terjatev in obveznosti po knjigah najmanj enkrat na leto uskladiti z dejanskim stanjem, ki se ugotovi s popisom (inventuro) in da popiše sredstva, terjatve in obveznosti na koncu poslovnega leta s stanjem (praviloma) 31. decembra (redni popis).

Izvedbe popisa zakonodaja ne določa, zato morajo organizacije le to določiti same. V ta namen udeleženci prejmejo osnutek pravilnika in obrazce o popisu.

Poleg teoretične predstavitve bo na predavanju predstavljeno tudi knjiženje teh dogodkov, ter vpliv le-tega na bilanco.

Na koncu seminarja bomo odgovorili na vaša morebitna vprašanja.

16
dec
2021

Video spletni seminar: Poglobljeno branje in analiza bilanc (Termin: video + zoom srečanje 16. december)

16.12.2021
Kotizacija: 189 EUR + DDV (popuste in možnost plačila v obrokih si oglejte v opisu dogodka)

Video seminar v trajanju cca. 4 h + 1 h v živo preko spleta, ko bomo odgovarjali tudi na vaša vprašanja

Za vse, ki želite poglobiti znanje s področja branja in analiziranja bilanc/zaključnih računov, smo pripravili poglobljeno izobraževanje/seminar na temo branja in analize bilanc, kjer bomo osvežili znanje in ga še poglobili.

CILJ IZOBRAŽEVANJA: 

Na izobraževanju boste utrdili in še poglobili znanje s tega področja ter pridobili veščine poglobljenega branja in analiziranja bonitetnih/zaključnih poročil (BILANCA STANJA...). Pridobljeno znanje pa vam bo sigurno v pomoč pri oblikovanju pravih poslovnih odločitev.

Vsebina bo posredovana na vsem razumljiv način ter podprta s številnimi praktičnimi napotki in primeri.

Seminar je primeren za gospodarstvo kot tudi za javni sektor. 

20
dec
2021

Video spletni seminar: Časovne razmejitve, knjiženje in vpliv na bilance (Termin: video + zoom srečanje 20.12) - tudi popoldanski termin

20.12.2021
Kotizacija: 159 EUR + DDV (popuste in možnost plačila v obrokih si oglejte v opisu dogodka)

Video seminar v trajanju cca. 2 h + 1 h v živo preko spleta, ko bomo odgovarjali tudi na vaša vprašanja

 

Za pravilno izkazovanje poslovnega izida obračunskega obdobja je treba stroške, odhodke in prihodke, ki se ne nanašajo nanj, ustrezno razmejiti v času. Tiste, ki so že nastali, a na poslovni izid še ne vplivajo, je treba odložiti v naslednja obdobja. Tiste, ki še niso nastali, a na poslovni izid že vplivajo, pa je treba vračunati vnaprej. Zneski časovnih razmejitev morajo biti utemeljeni in pravilni. Imajo pa tudi velik vpliv na bilance.

Na seminarju bomo pogledali, kako se pripoznavajo in razvrščajo časovne razmejitve.

Posebej bomo pogledali aktivne in pasivne časovne razmejitve, ter v katerih primerih se jih v praksi uporablja.

Poleg teoretične predstavitve bo na predavanju predstavljeno tudi knjiženje teh dogodkov. 

 

 

31
dec
2021

Video spletni seminar: Popravljanje napak v računovodstvu s knjiženjem (video + zoom srečanje)

31.12.2021
Kotizacija: 189 EUR + DDV (popuste in možnost plačila v obrokih si oglejte v opisu dogodka)

Video seminar v trajanju cca. 4 h + 1 h v živo preko spleta, ko bomo odgovarjali tudi na vaša vprašanja

 

Vabimo vas na praktično izobraževanje na temo popravljanja napak v računovodstvu, saj nastajajo kljub vsem računovodskim in drugim kontrolam. Napake v računovodstvu nastanejo iz različnih vzrokov. Lahko so posledica pomot pri prepisovanju ali razumevanju podatkov, seštevanju le -teh, zaradi neznanja, zaradi napak v računovodskih programih in podobno. 

Kako opredelimo napake, kako se lotimo popravkov v poslovnih knjigah in računovodskih evidencah, kako jih preprečimo... vse to bo tema izobraževanja, na katerem imate tudi možnosti aktivnega sodelovanja, s svojimi vprašanji/primeri iz prakse. 

27
jan
2022

Video spletni seminar: Obračun ter knjiženje odsotnosti in refundacij/nadomestil plač v breme ZZZS in delodajalca - s konkretnimi primeri (Termin: video + zoom srečanje četrtek 27.1) - tudi popoldanski termin

27.01.2022
Kotizacija: 189 EUR + DDV (popuste in možnost plačila v obrokih si oglejte v opisu dogodka)

Video seminar v trajanju cca. 4 h + 1 h v živo preko spleta, ko bomo odgovarjali tudi na vaša vprašanja

 

Vabimo vas na praktično izobraževanje na temo obračunavanja odsotnosti in refundacij, s katerimi se v podjetjih in pri zasebnikih dnevno srečujemo. Obdelali bomo tako vsakdanje primere odsotnosti, kot tudi tiste manj pogoste. Ker imamo v praksi z refundacijskimi zahtevki malce več težav, bomo temu namenili kar nekaj pozornosti. Prejeli boste mnogo praktičnih nasvetov, ki vam bodo pomagali pri vašem delu. 

17
mar
2022

Šola/tečaj RAČUNOVODSTVA s knjiženjem na računalniku (Začetek: marec 2022) - za začetnike in osebe z osnovnim predznanjem; NPK računovodja, knjigovodja ****Pozor! Izvedba je kombinirana on-line + srečanja v živo

17.03.2022
KOTIZACIJA: 1.295 EUR + 22% DDV (skupaj 1.579,90 EUR). Vključuje udeležbo na vseh srečanjih po programu, gradivo, pogostitev, dostop do računovodskega programa za namene izobraževanja ter diplomo AMBICIJ akademije. Možnost plačila v obrokih in popusta!
Šola/tečaj RAČUNOVODSTVA s knjiženjem na računalniku (Začetek: marec 2022) - za začetnike in osebe z osnovnim predznanjem; NPK računovodja, knjigovodja ****Pozor! Izvedba je kombinirana on-line + srečanja v živo

VABIMO VAS V

ŠOLO (TEČAJ) RAČUNOVODSTVA S KNJIŽENJEM NA RAČUNALNIKU

- za začetnike in osebe z osnovnim predznanjem

 

- 11 intenzivnih izobraževanj (cca. 66 ur) + dodatno samostojno delo (cca. 74 ur) =  skupaj cca. 140 ur

-  za sodelovanje na našem tečaju na računalnik ne potrebujete nameščati nobenega dodatnega programa 

- poudarek na praktičnih informacijah, praktičnemu delu in knjiženju

- udeleženci dosegajo res dobre rezultate glede pridobljenega znanja

- tekom izobraževanja imate svojega mentorja

- knjiženje na računalniku v ustreznem računovodskem programu

- primerno za začetnike in osebe z osnovnim znanjem

- posebne izobrazbe in izkušenj ne potrebujete

- primerno za vse, ki si želite veliko znanja in uporabnih informacij iz prakse

- primerno za vse, ki želite spoznati celotno računovodstvo in tudi knjiženje v praksi; v računovodskem programu

- poudarek na knjiženju pri podjetjih in samostojnih podjetnikih

- kasneje vam nudimo tudi individualne inštrukcije/svetovanja - več

 

 *OPOMBA: V kolikor iščete praktično izobraževanje, kjer se boste naučili knjiženja v računovodskem programu, teorijo in zakonodajo pa naučili na primerih iz prakse, potem je naš tečaj prava izbira. Zelo je primeren tudi za tiste, ki se pripravljate na NPK (izpit za pridobitev poklicne kvalifikacije NPK računovodja ali knjigovodja). Nacionalna poklicna kvalifikacija (NPK) je uradno potrdilo, s katerim lahko dokazujete vašo usposobljenost za opravljanje določenega poklica.

 

Pristop k izpitu ni obvezen! Možnost plačila v 12 obrokih; pri enkratnem plačilu priznamo popust! Z vami bodo izkušene predavateljice/računovodkinje z bogatimi izkušnjami! Naučili se boste knjiženja/računovodstva tudi v programu! Predznanje ni potrebno! Omejeno število prostih mest, zato si čim prej zagotovite prosto mesto - oddajte prijavo (spodaj)!

 

OPOMBA! Izobraževanje je kombinacija web/online + 3 srečanja v učilnicah! Več informacij dobite ob prijavi oz. nas pokličite.

V primeru, da bi bilo zaradi COVID razmer izobraževanje na razpisan dan onemogočeno, se bomo dogovorili za nadomestni termin in izvedli praktično izobraževanje v živo takoj, ko bo spet možno. To se nanaša na tista 3 srečanja, ko se v živo dobimo v računalnici. Ostalih 8 izobraževanj imamo v obliki video/online izobraževanja, tako da Covid razmere na to ne vplivajo.